Merhaba guzel anneler 35 haftalik hamileyim.. Ara sira kasiklarima vajinama giren ani sancilar oluyor uzaninca geçiyor ama doktorum normal dedi.. 30 haftadan bu yana bebeğim çok aşağda başida aşağda şimdi ellerini hiçkiriğini resmen vajinamda hissediyorum. Bundan onceki bebeğim 8 aylik doğdu 2200 3 gün küvezde kaldi solunum sikintisi vardi yaşamadi.. Neyse gelelim benim gözlemlediğim ve sizinde fikirlerinizi almak istediğim konuya.. Burda okuduğum ve etrafimdan duyduğum gordugum kadari ile erken doğumlarda sezeryan doğumun seçilmesi gerekiyor ki bebek doğum aninda bir kac saat veya saatler ce güç sarf edip yorulmasin doğduğunda da solunum sikitisi cekmesin.. Şimdi aklima takildida 37 haftaya kadar doğumum olursa sezeryan doğumumu seçmeliyim? Ki bebek doğum aninda yorulmasin nefesini boşa harcamasin kucuk olduğu icin sanki erken sezeryanla olan doğumlarda bebekler kendilerini daha çabuk toparliyor dediğim gibi benim gozlemlediğime gore siz ne duşunuyorsunuz? Acaba yalnişmi duşunuyorum?