Merhaba arkadaşlar 18+1haftaligim ilk gebeliğim ve yardımlarınızı bekliyorum size bir sorum var ben bebeğinin hareketlerini 13 haftada hissettim ama iki gün oldu hissedemiyorum ve bu beni çok endişelendiriyor 4 yildir beklediğim bir melekti normal mi acaba yorumlarınızla bana destek olun lütfen şimdiden herkese teşekkür ederim 🙏🙏