Merve1806 Merhaba kızlar bir haftadır progestan içiyorum doktorum eğer baş dönmesi falan yaparsa fitil olarak kullan dedi yalnız ben 2-3 gündür geceleri fitil olarak sabahları da ilaç olarak kullanıyorum şuan aklıma şüphe düştü karışık kullanımın bi zararı olur mu
BusraDevlet83 Merve1806 Iki şekilde kullanılıyor o. Ama fitil olarak kullanırsanız daha çabuk etki görürsünüz.
Balimkiz Merve1806 valla ben hep fitil olarak kullandım Bi yan etkisi olmadı canım sabah da akşamda fitil olarak kullanabilirsin
Merve1806 Yani sorum şu 2 gecedir fitil olarak kullandım sabahları da kahvaltıdan sonra yuttum yani karışık kullandım bi zararı olur mu
eylemc Merve1806 Hayır olmaz. Gece yatmadan son idrarını yaptıktan sonra fitil olarak kullanmak daha çabuk etki ediyormuş. Ağızdan almak baş dönmesi, mide bulantısı v.s yapabiliyormuş.
haticee_mehmett0 Merve1806 iğnesini ve hapını kullanıyorum iğne baya yakma falan yapıyor ama hapında şikayetim yok fitil olarak daha iyi ama bi doktoruna danış
Merve1806 Fitili atınca bir süre yatmak gerekiyor ya sabahları pek kullanamıyorum öyle 4 yaşında oğlum var ben fitili atınca ya acıktım diyor ya çişi geliyor ya su istiyor😀pek yatma fırsatım olmuyor gece yatarken fitili atıp yatıyorum daha rahat oluyor sabah da içiyorum