Yarın dr gidicem bu zamana kdr ilaç olarak bana folik asit ve decavit verdi ama onlar benim düsük olan d vitaminime iyi gelmiyor maalesf. Benm d vitaminimi en güzel cıkaran ferro sanal olmustu plt değer bile öyle yükselmisti. Hamilelikte bırakınca yine düsmüs tabi değerler ve diğer tüm değerlerimde oynamıs tabi. Dr d vitamin ve magnezyum iceren hap istesem verirmi acaba ? Siz ne kullanıyosunuz magnezyum bagırsak icin cok iyi oldugubu duydum doğrumu