Canım benim iş yerim tam 37 bittiği gibi istedi benimde kontrolüm 3 gün sonrasına geliyordu. Denetlemede ceza yeriz dediler, doktorumla konuştum, ben sana raporunu 37 haftayı bitirmişsin gibi veririm dedi öyle ayarladım. Sistemde kanunen tam 37 + 6 bittigi an izinin başlaması gerekiyormuş. Bende ki bilgi bu şekilde 🙋🏻♀️ Bebeğini saglıkla al kucağına