Serihsasya ben iki ayrı doktora gidiyorum biri özel biri araştırma özelde bir hafta geri çıkmıştı ama problem değil demişti, 3 gün önce araştırma hastanesine gittim bu sefer de iki haftaya çıkmış doktor normal dedi ama gittikçe fark açılıyor beni korkutmamak için mi dedi anlayamadım ki. Bu haftalarda gelişimin durması norma mi 😩