Belginatiman ben de dün 33+2’de nts’ye girdim, 32’den itibaren kontrollerde isteniyor nts, tabii doktora ve hastaneye göre değişir. Sizin hareketinizle sancı çıkmaz, frekansları var onun, belli bir frekansa kadar olan sancıyı zaten biz hissedemediğimiz için nts’ye giriyoruz, makine onu tespit ediyor, 33.haftada sancı tespiti tabii ki erken doğum şüphesi oluyor, rahim kasılmaya başlamış demek. O yüzden dinlenin, kendinizi yormayın, doktorun dediklerine uyun.