Aytenkaratas 32 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar bulantım hiç geçmedi tabi kusma da.. Özellikle öğleye kadar sürüyor ve sabahları kahvaltıda çok bişey yiyemiyorum hala..Benimle benzer durumu yaşayanlar var mı nasıl çözümler buldunuz?
525252 Aytenkaratas bende 17+3 haftaligim ama sekizinci haftadan beri kusuyorm bazen biraz duruluyor tekrar geliyor hamilelik boyunca kusucm sanırım peynirli domatesli ekmek arası yiyorum sabah kalkmadan çubuk kraker yiyorum sabahları kusuyorm sari su seklnde
NisaMomy Aytenkaratas 20 haftalığım ve bir ara bitti dediğim bulantılar geri geldi sanırım kan ilacı yapıyor bendede ama mecburen içiyorum🤭
Esmeray_Emine Aytenkaratas bende 32. haftadayim en basindan beri cekiyorum valla millet kilo alir ben 15 kilo verdim zombi gibiyim birak kahvaltiyi su icemiyorum aylardir 😣 ben prilam kullaniyorum ama oda cok fayda etmiyo hafifletiyo sadece aylardir sadece ayva yiyorum gunluk 1 tane o kadar baska yedigim ictigim hicbisey yok
Aytenkaratas 1erkek1kiz evet saçı varmış doktor öyle söyledi ama baya yorucu olmaya başladı artık hayatımı çok etkiliyor 😞
Aytenkaratas Simgeeee doktor bana da doğuma kadar sürer dedi zaten ama en azından hafifletecek bi yol olsa Keske 🤷🏻♀️ Kahvaltı yapabiliyor musunuz?
Simgeeee Aytenkaratas yok kahvaltının ortasında kalkıp kusuyorum gerş oturup yiyorum sonra bidaha kusuyorum 😂 hafif şeyler yemeye calıs canım, yağsız ve tuzlu.
burcu-dalkiran1 525252 18 haftalık oldum seninle aynıyım canım hergün aynı bende domates peynir ekmek arası çubuk kraker yiyorum her sabah sarı su kusuyorum yoruldum desem yeridir 😂
Aytenkaratas NisaMomy benim de 20. Haftada bi rahatlamıştı üç dört hafta sonra tekrar çıktı daha da geçmedi işte..Ben sırf bu yüzden hapları da bıraktım ama fayda etmedi
NisaMomy Aytenkaratas Ben de bırakıcaktım ama kan ilacını doğuma kadar içmek mecbur dedi doktorum içiyorum bende 🙈🥴
Aytenkaratas NisaMomy ben pekmezle falan takviye etmeye çalışıyorum değerlerim de çok düşük olmadığı için başlamadım ama bi sıkıntı olursa başlarım ben de
Aytenkaratas Esmeray_Emine yaa sizin durum benden de kötüymüş allah sabır versin az kaldı diye teselli edelim artık kendimizi 🙏🏼
Elifcek Aytenkaratas bunu görünce post açmaktan vazgeçtim . 17+3 ikizlere gebeyim bu haftaya kadar hiç bulantım kusmam olmamıştı hamile değilmişim gibiydim . Bu hafta 2 kere kustum ve mide bulantılarım başladı . Doktor bebekler büyüdüğü için midene baskı yapıp mide bulantısına neden olabilirler dedi ama doğurana kadar böyle mi gidecek bu durum acaba bilenler varsa ya da bu durumu yaşayanlar yazsa çok sevinicem 😕
Gulsene Aytenkaratas 22 haftalık hamileyim ilk günden bu yana gecmedi hatta gittikce kotu olmaya basladı özellikle geceleri uyuyamıyorum bulantıdan dogru durust bısey yiyemıyorum bundan ötürü kılo da almadım kanım düşük vitamın eksikliği var ilac ıcemıyorum ıctım mı daha kotu oluyor mıdem cok hassaslasmaya basladı canımı ve hayatımı cok etkılıyor 😏 Kıloyu sadece karın bolgesınden aldım o da sırf bebek yanı