Nuriay pıhtılaşmam var canım onu 2. Düşüğümde öğrendim. Yalnız benim 3 kimyasal gebeliğim 2 tane düşüğüm var. Kimyasallara da düşük dediğim için evet 5 tane çok görünüyor 😥 gerçekten hiç kolay değil istiyorum bir de. Bakalım benim de sınavım bu elbet kucağıma alırım sağlıklı bi şekilde vajti zamanını bekliyorum