Aselikram Kızlar 37.haftadayım ama tam olarak bütün vücut temizliğini ne zaman yapmam gerekiyor bilmiyorum çok erkendende temizlenip doğuma kadar tekrar çıksınlar istemiyorum Ya kafam karıştı ne zaman yapmalıyım sizce
Fdle Aselikram bende öyleyim şuan 37+5im ne zaman yaptirsam diye düşünüyorum pzt randevum var bakalım duruma gore belki hafta ici giderim kuaföre temizlenirim artık bir yandan korkuyorum da her an doğum olursa diye kolum bacağım kıl yumağı içinde 😁
CemrePektas Aselikram ben 37deyim dün komple ağdaya gittim göbek bile dahil,artık gelirse gelir gelmezse 3 Şubat sezeryan zaten, o zamana da kullanmam heralde 😂