Gnaz karbonhidrat tüketmemen lazim ekmek bile cikartabiliyor sekerini öğünlerini az ve ara öğün olarak diyetle devam et aç 95 tok 135i gecmesin diyabetligim 37 haftam dogsamda kurtulsam diyorum bazen insan cok zorlaniyor ama dayanman lazım bi zaman sonra alisiliyor