Susamcik01 canım 5 dakika falan bırak bi yere daha sonra biraz koyulaşırsa dahada emin olursun , ben beta vermiştim ilk hamile olduğumu biliyordum ama testte çift çizgiyi görmek arzumdu hep))) merakımdan yaptım , açıkçası beta ilk biraz az çıktığı için pek bir bilgimde olmadığı için hem hevesten yaptım hemde hamilemiyim diye bide böyle denedim☺️ Silik çıktı aynen bunun gibi çokk solgun 5dk falan sonra geri baktığımda koyulaşmıştı)))