Arkadaşlar selam herkese. Doğum konusunda çok kararsızım. Kontrollerime devlette gidiyordum ama artık insan muamelesi göremediğimden özele gitmeye karar verdim. Belki de doktor sıkıntılıydı ama çok soğudum. Canımın bir kıymeti olsun, insanca cevap alabileyim istiyorum. Anadolu hastanesinde eşimin görevi sebebiyle indirimimiz var, o yüzden tercih ettim. Daha önce doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi lütfen. Tek korkum normal doğum mümkünken sezaryene yönlendirmeleri. İnşallah yoktur öyle bir şey. Ve Eskişehir de devlette doğum yapıp memnun olan var mı?? Çok teşekkürler şimdiden ❤️