Takmasana kimseyi boşver ağzı olan konuşur. Evet bebeğinin dünyaya alışma sürecinde sana fazla ihtiyacı olacağından biraz yorulabilirsin ama onun varlığı tüm yorgunlukları unutmaya değer bence. Bebeğin uyurken yapman gereken bir iş yoksa sende yanına kıvrılabilirsin bir saat, sorun olacağını sanmıyorum.