Pregnant40 Arkadaşlar 40+0 oldum. 13-14 saat önce kanlı olarak nişanım geldi. Sancım yok su an. Nişandan sonra akıntılar oldu hafif hafif. Fakat biraz önce baktım iç çamaşrımda 4-5 cm uzunluğunda kan lekesi var normal mi?
Pregnant40 Bsbs-esra yurt dısındayım su an. Burda doktorla iletisim kuramıyorsun cok. Türkiyedeki doktoruma sordum yanıt bekliyorum. Burda da sorayım dedim yaşayan varsa. Dogum baslamadan hastaneye gitmek istemedim