Öncelikle herkes gibi bende en baştan beri sürekli Doğum hikayelerini okurdum postlarda gezinirdim bende yazabilecekmiyim derdim çok şükür oldu ☺️Ben 3 yıllık evliyim pco var bu yüzden çok uğraştık tedaviyle hamile kaldım sorunsuz hamilelik yaşadım ama doktorum 28 haftadan beri iri bebek kafa çapı büyük sezaryen olabilir bide aşılama ile olunca riske atmayalım deyince bizde korktuk mecburen sezaryenı kabul ettik ama tabi doğru çıkmadı minik kafalı 3.820 gr 53 cm bi Bebiş geldi evet işte o gün geldi çattı 16 Ocak sabah 8 de hastaneye vardık yatış işlemleri falan daha sonra nstye girdim damar yolu takıldı ve sonda gerçekten biraz can acıtıyor kızlar daha sonra hazırladılar beni tabi ailem ve eşim kapıdalar birbirimizi görmüyoruz o an biraz kötü oldum tabi sonra anestezi uzmanıyla görüştük spinal anestezi ye karar verdik iyiki genel anestezi almadım çünkü ben bu kadar rahat geçeceğini tahmin etmiyordum neyse beni odadan çıkardılar sedyeyle baktım eşim orda gözler dolu dolu bakıyor bende başladım ağlamaya geldi elimi tuttu ve bende ameliyathaneye kadar gelicem dedi geldi içeri aldılar beni anestezi yapıldı ayaklarımda elektrik çarpması gibi bişeyler hissettim sonrası malum o an geldi 9.30 da girdim 9.40 da oğlum dünyaya gözlerini açtı ağlama sesini duydum üstünü temizleyip yüzüme koydular o an ağlaması sustu ben ağlamaya başladım bütün acılar bitiyormuş gerçekten (ay şuan bile göz yaşlarıma hakim olamıyorum )neyse 😊dikişler falan atıldı toplam yarım saat sonra çıktım eşim kapıda beni karşıladı ben güle oynaya çıktım odama geldim süslemişler ay diyorum ne güzel olmuş ailem şaşkın sen nasıl gülüyorsun biz seni böyle tahmin etmedik falan 😂😂çünkü acı eşiğim çok düşük 🤭sonrasında o duygusal an geldi hem tedirginim hem heyecanlı hemşire oğlumu getirdi emzirmem için o kadar acıkmıştıki hemen göğsümü tuttu ve sütüm geldi emzirdim 7 8 saat sonra yürüdüm ve o andan sonra bebeğimle kendim ilgilendim altını değiştim emzirdim ertesi gün sabahta taburcu olduk biraz uzun oldu kızlar daha da yazacaklarım varda sıkmak istemedim 😂sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim🥰💙☺️