Prensannesiiiii Ben Fatma hanıma gidiyorum normal doğum yanlısı ama detaylıyı orda yaptırma derim çünkü renkli göstermiyoruz denildi bana ayrıca annem falan gelmişti sadece benim girebileceğim söylendi sonra eşiniz gelebilir dendi ve annemi almadıkları için ben girmedim ve renkli göstermedikleri için sadece bebek için son resim veriyorlar o renkli Medical Park Bahçelievler Figen hanıma gittim 500 verdim ama rahat 1 saati geçti ilgilendi annem de girdi kaynanamda ayrıca renkli de gördük sürekli göstermeseler de