4429 bende tam 6 haftalıkken gittim ultrasona 5+2 ile uyumlu keseyi ve bebişi gördük çok şükür ben ilk defa bu değerleri ve keseyi gördüm Diğerlerinde görmemiştim kalp atış var gibi amahaftaya gel dedi bana. Bende randevu aldım gidicem persembe günü 🙈 bende çok ehvamlıyım korkuyorum yaşadıklarımdan dolayı. Ama senin artışında gayet güzel iki katı ve üstü bekleriz biz hcg yi dedi illa tam iki katı olmak zorunda değil dedi bana