Hilal04 Kızlar merhaba ben 7haftalık hamişim😇 eşim yeni işe girdiği için sigortası henüz yok bu annelik hakkı diye birşey varmış özel hastanelerde sigortalı gibi fiyat ödeniyomuş bunun hakkında bilgisi olan var mı acaba ? Şuan 100tllik muayneye 200tl ödüyorum 🤦🏻♀️ Yardımcı olabilirseniz çok memnun kalırım 💕
ebusss07 Hilal04 benim ilk haftalarımda sigortada sıkıntı olmuştu çocuğun var mı başka dedi 2yaşında dedim o zaman annelik hakkından yararlanırsın dedi . Hamilelikte mi başlıyor doğumdan sonra mı bilmiyorum 😕
Hacermrc Danışmaya bildirin muaneden önce gebe olduğunuzu annelik hakkı var bende sigortalı gibi gözüküyorum
Esra13 Bana hastahane , hamilelik sürecinde faydalanabilirsin, doğumun da indirimli olur, hastshaneden taburcu olup çıktıktan sonra normale döner dedi.izmir de bi hastahaneye gidiyorum.
Hilal04 Aslında İstanbul Anadolu yakasında oturup bilgisi olan varsa bana bi yardımcı olurmusunuz kızlar galiba bazı özel hastaneler yapmıyormuş tam bi bilgide nerden alabilirim bilmiyorum hiç 😔