Pregnant40 Canım ne durumdasın ben gittim hastaneye acilden giriş yaptım gece. Nst bağladılar normal. Açıklıkta yarım parmakmış kanama normal diyip eve gönderdiler. Ara ara sancı oluyor simdi. Uyumadım sabaha kdr. Ama su an agrım yok geçti.