Ptrckli dediğim gibi ben doğum esnasında hiçbir şey hissetmedim. Ne çıkış anı ne dikiş... ama unutmayın bu bana özgü bir durumdu belki ağrı eşiğinden,belki epidurali tam zamanında aldığımdan artı güzel ıkınabildiğimden...vs vs inşallah sizin de böyle geçer