Edaliiii valla kuzum diyorum ya kaç gece uykusuzluktan kafayı yediğimi biliyorum o sizlamadan filan benim kasilmam çok oluyor sürekli kasilmam oluyor sade soda içiyorum sonra oda kesmeyince sade sodaya ek bide magzenyum başladık doktorumla , çok sancım ağrım olunca içiyorum rahatlatıyor beni benim okadar çok kasık ağrım ve şeyim oluyor ki böyle Sanki canımdan can gidiyormuş gibi doktora gidiyorum nstye bağlanıyorum sancı çıkıyor ama duzensiz çıkıyor eve gidip istirahst ediyorum 🤣 sade soda tavsiye ediyorum bak dene bence ben hayatımda sade soda içmedim doktor ya ilaç ya sade soda dedi ilaç kötüdür diye soda içmeye başladım çok işime yaradı ama zaman ilerledikçe yetmedi magzenyum ilacına başladım meğer magnezyum ilacı portakal suyu gibiymis tadı çok guzelmis bilseydim onu içerdim hep 🤣 içini ferah tut kendini sürekli tedirgin edersen korktuğun başına gelir Allah korusun gelmese bile, sürekli tedirgin oldugun için normal bişey bile seni korkutur benimde öyleydi 27 haftada şimdi 34 deyim işte yeni yeni kendimi bu yalancı sancı bu kasılma normal diyip rahatlatmaya başladım yoksa o sizlamali gecelerde hastanelere kostugumu bilirim kendini rahat bırak Allah'ın izniyle sağlıkla gelirler inşallah🤣😘