Geçen 28+4de hastaneye gittim kilosu için 1.130 gram denildi tam bir hafta sonra yani 29+4de dün tekrar gittim 1.150 olmuş dediler hayır 1 hafta da 20 gram mı almış ? dünyaları yiyorum oysakiiii özellikle sordum gerilik mi var diye USG’de kaç hafta dedim 29+5 dedi birgün de ilerde hatta nasıl olur bu bir türlü anlam veremedim HELPPPP🙏