Tamam ayy benimde geçen haftadan beri var ama 4 5 gündür baya şiddetli 38+6 yım doktora söyledim Perşembe günü hatta çatı muayenesi felan yaptı ama ne yumuşama ne açılma var dedi nst de sancı varsada ben anlamıyorum acaba bu hafta olur mu doğum sizce? Panik vaziyette beklemedeyim resmen