Hanımlar bugün kontrolumuz vardı gittik çok şükür bı sıkıntımız yok 19 haftalık olduk bugün doktorumuz iki üç hafta sonra Organ tarama testi için gelin dedi size bırakıyorum dedi doktorumuz bende siz onerirmisiniz doktor hanım dedim ben önermek zorundayım dedi çok kararsızım ilk gebeligim ya yaptirsammi yaptirmasammi bilmiyorum daha önceden yaptıran annisler bilgi verin lütfen 😐