Filiznalbant Sekerparea sade inci de güzelmiş 😊 ama inci elis daha güzel bence 😊 bu arada kızımın adı da eliz defne 😍 inci eliz de olabilir naçizane fikrim tabi 🙈🤗🤗
Adel001 Sekerparea İnci Dora bence çok şekil duruyoo yaaa😍 ilerde inşallah gelicekte kariyeri falan olursa ne bileyim işiyle falan tanınan biri olursa çok güzel isim ✨İnci Dora✨
Bortee35 Benim bir yakınım inci duru koymuştu 🥰 inci eliz çok güzel hem uyumlu yine de siz bilirsiniz tabiki de iyi geceler dilerim 😊
ycllksa Sekerparea yanlış anlamayın ama inci yalnız daha güzel olmuş yanına bulduğunuz isimler telafuzunu zorlaştırmış ve uymamış hiç.