Ayse458 Olimbera doktorum bu konuda bilgi vermedi ekdokrın yanı hatta bana ıyı yapmıssın dedı sonra sonucum 5.1 cıkınca senın seker aletin yanlıs demekkı sakın degıstrme dozları dedı ben ogrenelı 1 yıl oldu
Mom_98 Bide kızlar maden suyunun bi zararı var mı şeker yönünden veya hamilelikte. Bebeğe çok yararlıymış ve çok kilo aldırıyormuş
Olimbera Mom_98 ben nerdeyse her gün içiyorum canım özellikle 140 sınırını geçtiğim zamanlar hem şekeri düşürüyor hemde bebeğe bir zararı yokmuş tansiyon probleminiz yoksa rahatça kullanabilirsiniz
Mom_98 Olimbera çok sevindim ben hiç sevmiyorum ama yarım bardak içine bolca limon sıkarak içiyorum akşamları
Olimbera Ayse458 hmm... bende 27 yaşındayım ilk önce tip1 den şüphelenmişlerdi sonra tip2 tanısı kondu bende 10 ay oldu şeker hastalığımı öğreneli rabbim bundan sonrasını kolaylaştırır inşallah
Serap0733 Mom_98 ama şekerı olan hastaya meyve onermez doktorlar şekerini çıkartır die benm komsumda şeker hastası gunluk ıkı üzüm yerdi:(
Olimbera Mom_98 sen o listeye uyuyor musun ki ben diyetisyene bile gitmiyorum çünkü onların verdiği listeye uyduğumda şekerim 200 den aşağı düşmedi ben kendim ayarlıyorum yemeklerimi