Merhaba 3 gün önce suyum geldi sandım ama meğer bebek kanala baskı uyguladıkça idrar kaçırıyormuşum 30 haftalığım şuanda , 8 doktor birden baktı ve 2şer kez çatal muayenesi oldum neredeyse . Doktorlar idrar olduğunu anlayamadı ve 8cm açıklık var diyen bile oldu suyun azaldı bebek tehlikede diyen oldu
yoğun bakımda yattım aileme hep doğum gerçekleşecek demişler
merak ettiğim şey
bu kadar fazla vajinal muayene doğumu tetikler mi