Herkese merhaba. Isim postlarini okumayi seviyorum☺️ Erkek bebek bekliyoruz. Sizler hangi isimlere karar verdiniz. Bir de isimler karakteri etkiler diyorlar. Doruk ismini dusunen var mi bebisi icin.bu isimde tanidiklariniz var mi . Nasil olur Doruklar😄