Merhaba kızlar ilk hamileliğim Cuma günü konturolum vardı nst ye girdim ve doktorum sonuça bakınca hareketleri az bu normal değil dedi bişeyler ye bi daha gir nst bi daha bakalım dedi çikolata yedim sonra biraz hareket etti sonra pek fazla olmadı günde 5 defa anca hareket ediyor idrar da tansiyon çıktı sınırdaymış ilaç falan vermedi sizce ne yapmalıyım hep içim de bi şüphe olarak hareketlerini takip ediyorum ama endişe de ediyorum 🤔