Svdaa Gozdeninballisi inşallah memnun kalmaya devam ederizde benimde önde gidiyormuş 25.haftalarda gözüküyor dedi mayıs başı normalde ama nisan sonu büyük ihtimal olur dedi rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize🤲🏻🤗
Gozdeninballisi Svdaa bizimde nisan sonu gözüküyor dogum🙏 inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucagimiza.
Kismett Gozdeninballisi evet cok memnun kaldim. Cok guzel ilgilendi. Sorularima tek tek cevp verdi. Eşimede bebegimizi gosterdi anlatti hemde renkli ultrasonlada gorduk. Ve bn endiseliydim ve bunu hemen anladi cok samimi ve yakin geldi acikcasi.
Gozdeninballisi Kismett memnun kalmanıza çok sevindim bakalım bir 10 güne kadar kontrolümüz var medipolu denemeyi düşünüyoruz verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim canım 😊
Kismett Anneolmak_ 100 tl onun dogum ucretide farkli bide eger kendi doktorum gelsin dersen onada ücret aliyolar dogum icin.
CansuArifeEr Bende yüzyıla gidiyordum fiyatta saçma bi artış yaptılar sürekli vazgeçtim bende dün 2. Kez canan hanıma muayene oldum gayet güzel ilgilendi bilmem gereken herşeyi olabilcek herşeyi söylüyor kendisi ben memnunum :)
Svdaa CansuArifeEr ben göremedim ama istenirse yardımcı olunur bence ben diğer özellerdede masa görmedim 🙈
Kismett Kelebek1_ 2.000 normal dogum 800 kendi doktorum mesai disindada gelsin dersen doguma. Sezeryani unuttum 🙈 oda 2500 sanirim
bulutsmomm Benim 38. Haftam son zaman doktor değiştirmek olur mu kartala gidiyorum normalde ama gözdağında oturuyorum umuta gidene kadar medipole giderim hem uygun hem yeni hastane
Rmysa97_ Merhaba kızlar detaylı ultrasonu Pendik medipolde yaptıran var mı ? Memnun kaldınız mı ve ne kadar bi fiyata yaptırdınız yardımcı olur musunuz🥰🥰
Ebrar18 Rmysa97_ detaylı ultrason yaptırdıjız mı . Bende araştırıyorum tecrübeleri olanlardan bu konuyu