RuzgarsMommy Deletedmom137 ahhaha bende 😁bide ben normalde 36 bedenim 80 takardim ama tam dolmazdi destekliydi hep simdi sadece goguslerim değişti ilginç oldu 😁😁
Deletedmom137 RuzgarsMommy ay bende 36dıydım yok denilecek kadar kücüklerdi bu durum beni inceden mutlu edıyor 😂😂😂
Tazeanneg Deletedmom137 canım bioil markalı bir yağ çok öneriyorlar eczanelerde satılıyormuş baya iyiymiş
Kbraergl_1 Deletedmom137 hiç bir yağ krem işe yaramıyor aşırı derecede şişti ve catladı çok üzüldüm bide kırmızı kırmızı catladı ama suanda kırmızılık gitti çatlaklar duruyor tabi sadcee nemlendirici kullanıyorum
RuzgarsMommy Deletedmom137 benim normaldi memnundum ama simdi silikonlu gibi oldu dik şiş 😁 bide sizlamasa böyle kalsın 😁
Gamm Tazeanneg valla benim küçücüktü dört beş ay dolgun dolgun oldu sonra aşağı doğru saldı kendini bi içi boşaldı. Şimdi 36 +5 ağırlaşmaya başladı gibi geliyor :)
[silindi] Tazeanneg Benimkiler de baya bir şişti hamilelikten önce 75 beden giyiyordum şuan 95 giyiyorum😂🤣🙈 ve acaip derecede çatlaklar oldu göğsümde, çok karardı göğüslerim doğumdan sonra normale döner inşallah
Brokoli Tazeanneg benim 4. ayim bitti. agzima girecek nerdeyse. goguslerim 75 bedendi, hep silikon istiyordum, iyi oldu boyle aslinda seviyorum bir yandan. ama 80 beden aldigim sutyenin en uc ayarinda bile sıkıyor artik, cok daralıyorum
Sibel_34 Tazeanneg ben 19 haftalık hamileyim göbeğimden çok göğüslerim aşırı şişti 85 normalde ve sağ göğsümden süt gelmiş çokta ağrıyor