Masal10 Merhabalar 5 haftalık hamileyim, keseyi gördük çok şükür... ama belirtim yok.. sık idrara çıkmıyorum, göğüslerim de şişlik yok.. sadece ara ara çok küçük sancı gelip geçiyor.. bu normal mi? bu şekilde gebeliği devam eden oldu mu??
Deletedmom137 Masal10 bende hiç midem bulanmıyor aman çok rahatmış dıyordumki taak 6.haftanın sonunda inanılmaz mide bulanmaları 🤦♀️ O dediğin belirtiler kişiden kişiye değişir canım her kadın farklıdır 👍
hilal_yener Masal10 ben 20+6 haftalık hamileyim canım ne kustum ne bulandım kızım olacak benim de 5 haftalıkken öğrendim o zamandan beri belirti yaşamadım göğüs şişliği dışında
Tugce48 Masal10 Masal10 ben sadece gögüs hassasiyeti yaşadım onun dışında hiç bir belirtim olmadı şuan 20+5 im gönlünüzü ferah tutun bol bol dua edin🙏
Masal10 Deletedmom137 korkularım var daha önce kaybettiğim için.. İnşallah kalb atışını duymak da nasip olur..
Deletedmom137 Masal10 inşallah canım korkma duanı eksik etme pozitif düşün rabbim yüzünü güldürsün ❤️
Kaderisi Haftasında öğrenmiştim hiç bi belirti yoktu ufak bi kanama olmuştu ama o dönemde çok yoğun olduğum için bunu hiç düşünememiştim bile sonra durdum kendime dedim ya sen 2 aydır regl olmuyorsun bi test yaptım hastaneye gittim ve kocaman bi bebek hayatımın şokuydu resmen ve 2 senelik evliydim çocuğumuz da olmuyordu bir suru doktora gitmistik tüp bebek demisti ama nasip kısmet işi yani şimdi 24 haftalık oldu hala hamile gibi değilim çok şükür çok rahat geçiyor 😂
Merryy Masal10 19+4 günlük hamileyim hiç bulantım olmadı desem yeridir çok nadir kusma yaşadım oda yok denecek kadar az bi dönem göğüs ağrım vardı şuanda oda yok mesela ama bebeğim gayet sağlıklı daha önce iki kaybım var ama onlarda da bu şekildeydim kişiye göre ve birinci ikinci çocuğa göre değişkenlik gösterebiliyor bu durumlar ☺️
aysenur4 Masal10 adet agrısı gibi agrılar yasamam notmal bi kaç ay hatta dewam edebilir korkma kanama olmadıgı sürece sıskıntı yok
aysenur4 Masal10 5 haftalık gebelikte sık idrara cıkmayı bekleme bulantı da bekleme bi 8 haftalık ol sonra bekle kusmayı ben 30 haftalıgım sık cıkmıyprum idrara