Kızlar 6 aralıkta adet oldum en son.bugün itibariyle 45 gün oldu döngüm hala hasta olmadım.34 gün falan sürüyor döngüm.11 gün geçmiş oluyor yani.6 gün önce kanda 1.20 çıkmıştı.o kadar da sancım var ki kasıklarımda ve batma..sabah ilk idrarla test yapcm,varsa çıkar dimi ?