Gglcee Kızlar 33.haftaya girmiş bulunmaktayız benim sezeryan olacak ama daha gün almadım benimle aynı olupta gün alan var mı 🤚🏻🌸
Gldane Gglcee bende 32+3üm 6 mart a gün aldım ikinci sezeryan olacam inşallah 💓inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Btlaydn Gglcee ama az bucuk hangi günler olucagonı tahmin edebiliyorum. Cnki normal dogum için gün verdi. Geneldede 38+8letde alıyorlar sezeryanda planlı olunca