Dün gece birden uyandığım uykumdan sonra bir daha uyuyamadım.
çok şiddetli kaşıntı ile Baş gösteren bu mered hastalık bize yaklaşıyor 😒
ilk önce 31. Haftaya girdiğim için genişliyorum diye düşündüm kaşıntıyı. Kremledim nemledim yıkadım sirkeli su ile bile sildim geçmedi.
biraz araştırmaya başladım internette.
meğer çok önemli bir kaşıntıymış. Neyse emin olamamakla beraber doktorumu sabah erkenden aradım. Söyledim ve hemen gel kan testi yapacağız kararciğer enzimlerine bakacağım dedi. Ben çok anlamadım tabi kalktım gittim.
bir saat süre sonunda sonuçları aldık ve olmadı gereken değer 0-35 arası ve ben 35 dim değer olarak ... tam sınırda ...
ve doktorum bunun artarsa tehlikelerinden bahsetti ama ben zaten o an çok düşmüştüm okuduğum tüm hastalık hakkında olanlar beynimde çınladı. Çünkü bebeği ölüme kadar ciddi bir hastalıktı..
inşallh 3 gün sonra vereceğim kan testinde değerlerim düşmüş olur, lütfen sizler de dua edin 🙏🏼
Kaşıntı halen devam ediyor, bir hap yazmış alerji hapı içtim ama bakalım etki edecek mi ... 😞
allahım tüm anneleri evlatlarına sağlıkla kavuştursun.