aysesahinnn Bende 3-4 gün varken yapmıştım idrar testinde silik çıkmıştı, kan testinde 60larda çıkmıştı o şekilde öğrenmiştim. Ama ben doktora falan değil daha bekle derler diye hastanenin acilinden giriş yapıp hasta kabule hamilelik testi yaptırmak istiyorum demiştim hiç bir şey demeden aldılar ve sonuçları görünce acil doktoruna gidip sordum, normale göre daha hızlı çıkıyor çok iyi olmuştu 😊 tabi sonra normal kadın Doğum doktoruna 😊