Sevgiarslan Kızlar 23+4 haftalık hamileyim ama dün hastaneye gittiğim de doktor 1 hafta geriden geliyor dedi. Bu durum her hangi bir sorun yaşatır mı ?
mom44 Sevgiarslan benmde öleydi düzeldi canım muz kaşar süt yumurta bol ye ilerlerse 2 haftaya geçerse sıkıntı
Gzmktkl Sevgiarslan Benimde öyle canım 19 haftamdan beri.. 1 haftayı normal kabul ediyorlar ama inşallah daha fazla artmaz. Dikkat etmemiz gerekiyor sanırım bol bol vitamin almak lazım🙏