Eda_cey
Merhaba canım bence endişe etme doktorun ne derse onu dinlersin zamanı gelince zaten doğuma daha var, ben şu an 38 haftalık oldum doktorum 40.haftaya kadar çatı muayenesi yapmayacagini söyledi eğer gelmese o zamana kadar 40ta muayene edicekmis ona göre bir plan yapicaz yeni baştan dedi. bizde şu an normal bekliyoruz hakkımızda hayırlısı 🙏🙏