YnSbL 22+6 yim kizlar bacaklarimda varis oluştu 5 dk bile ayakta kalsam cok agrim oluyor geceleri bacaklarimin agrisindan uyuyamiyorum doktor um varis çorabı önerdi .. kullanan varmi etkisini gördünüz mü
ipeksfr YnSbL ben gebelikte değil öncesinde kullandım bide köpük tedavisi olmuştum . O yüzden şuan ağrım yok. Ama doktora sordum olursa napim diye banada varis çorabı dedi. Havalar dahada ısınmadan ve ağırlaşmadan bence giyin. Çok geçmiş olsun
YnSbL ipeksfr cok teşekkür ederim ..Gün içinde sürekli mi giyinmek zorundasin ne sıklıkla kullaniliyor bilgin varmi
ipeksfr YnSbL yani çalıştığım için hee gün giyiyordum. Ayakta olacağın zaman giy. Bide giyişini biliyomusun bilmiyorum da. Ayaklarını sarkıtmadan yani uyandığında yataktayken giyeceksin kalkmadan. Bide karnını sıkmaz dimi onu nasıl yapacaksın?
YnSbL ipeksfr acikcasi bilmiyordum o sekilde giymem gerektiğini eczacida bilgi vermedi . Cok teşekkür ederim
ipeksfr YnSbL rica ederim. Yani dolaşım aşağıya doğru olmadan giymek gerekiyor. Yine sormak istediğiniz bişe olursa burdaym☺
nazozenn Ben de kullanıyorum hamileler için olanını karnı kendinden bol kilotlu çorap gibi... ama çok kaşındırıyor beni böyle sanki kanım çekilirmiş gibi çimdik çimdik bi kaşıntı 🙁 hamilelik boyunca kullanmalıymışım ama bu nasıl olacak bilmiyorum...