Masal78 Teacher42aynıyım oturamıyorum kaburgaların batıyor acıyor çatı ağrım çok var yürüyemiyorım karnım baya çıktı karnımı hile taşıyamıyorum 😆😆 nefes darlığına benimde çok var
11bsb Teacher42 ya bende özellikle bu iki gündür. Hem sanki göbeğim büyüdü bi anda hemde oturduğum yerde bile nefes alamiyorum. Bacaklarım biryere sığmıyor huzursuz oluyor. 😥
Teacher42 11bsb ben de dün birden yaşadım bu durumu. Dizi izliyorduk eşimle oturuyordum birden karnım kaburgalarım bana ait değilmiş gibi ağır gelmeye başladı 🤪 ayakta durmak yürümek az da olsa iyi geldi
Btlaydn Teacher42 maalesef aynı dertten muzdaribiz. Ayakta iken daha rahatım kus gibiyim ama oturmak işknce
Teacher42 Btlaydn kesinlikle oturmak uzanmak çok zorlaştı artık. Hamile yastığı almıştım onla biraz daha rahat ama eski konforlu uykularımız yok artık
Esila4549 Teacher42 aynı durumdayım uzanıyorum nefesim kesiliyor oturuyorum kaburgalarım batıyor ne yapcam bilmiyorum
Teacher42 Esila4549 Allah hepimize yardım etsin hızlıca geçsin günler, sağ Salim kucağımıza alırız inşallah ☺️
Ceren92 Teacher42 yattikca agrilar artiyor batmalar fazlalasiyor ayakta kucuk bel ve bacak egzersizleri tavsiye ediyorum 5 er dakikalik nefesle birlikte.
Teacher42 esis2018 benim zorunlu sezaryen olacak. Doktora ilk gittiğimde 20 Mart gibi demişti ama daha sonra hiç tarih konuşmadık. Haftaya kontrolüm var bir şey söyler mi bilmiyorum. 29+5 iz
Fasulyeanne Teacher42 oturmak ve yatmak 1.5 yaş bebesi olanlar için bir lüks tabii ama herşey zorluyor artık😏
Teacher42 Fasulyeanne sezaryende 2 yıl bekleyin diyorlar ya ikinci çocuk için. Sizin erken olmuş herhangi bir zorluk yaşadınız mi? Ben de erken istiyorum da nasip olursa:)
Ceren92 Geceleri uykulara haraaam oldu sag don sola don surekli bir uyusma batma kalca agrisi bacaga vuran kramplar gece uykusu yooook.. 32.haftaya girmek uzereyiz iyice agirlastik..
Ftsctn_20 Teacher42 durdugum pozisyonda uzun süre duramıyorum ,yatsam oturmak istiyorum otursam kalkmak istiyorum