Kızlar merhabalar 🙋🏻♀️ Eşimle bebeğimizin erkek olduğunu öğrendiğimiz andan itibaren isim bakıyoruz ama bir türlü karar veremedik. Kuzey istedik ama yön ismi olması ve söylediğimiz herkesin hemen Güney Doğu Batı diye sıralaması vazgeçirdi beni🤔her isme birşey bulup eledik.çocukken bir erkek bebeğim vardı ben ismi Berk ti. Onunla büyüdüm diyebilirim. İlerde de oğlum olursa koycam derdim hep. Şimdilerde çok da koyulmuyor sanki eskiye nazaran🤔Sizce nasıl Berk?💁🏻♀️💙