Merhaba arkadaşlar 11+5 haftadayım yaşadığım şehirde devlet hastanesine gidiyorum (araştırma) aynı zamanda ailem 2 saatlik mesafede başka bir şehirde orda da özel hastaneye gidiyorum doktor tanıdığımız iki hastanede 2 li tarama ve ayrıntılı ultrason için tarih verdi gel yapalım diye doğumu da ailemin yanında yapmak istiyorum ama burda da acil bir durum olur diye devlet hastanesine gidiyorum dosya açtılar orda da takip li hastaları oldum testleri 2 tarafta da yaptırsam 2 kez yaptırmanın bir zararı olur mu yaşadığım şehirde sorduğum kişiler testleri hep özel muayenesi olan doktorlarda yaptırdıklarını söylüyorlar sizce hangisinde yaptırmalıyım birde bağlı olduğun sağlık ocağına gebe olduğunu bildiren kayıt yaptırmak gerekiyor dedi bir arkadaşım aşı ya falan çağırırlar dedi sağlık ocaklarında böyke bir uygulama var mı