Merhabalar. 22 haftalık hamileyim 2 gun once suyumun geldigini anladım daha oncede bebegimin suyuna az diyordu doktorlar islaklik oldgnu soyluyordum hep test yapmislardi suyun gelmiyor demislerdi fakat surekli ıslaklık hissedince turnusol ped koyup rengin degistigini gorusunce hemen hastaneye gttim yatırdılar hepsi gelememiş fakat baya azalmış suyum hastanede yattım serum, antibiyotik, dusuk ignesi falan yaptlr. Simdi yatak istirahatı verdi doktr. Bu sekilde olan ve suyu duran var mı lutfen yardımcı olun. 😔😔😔