Merhaba güzel anneler ben36+6hamileyim kontrol sırasında doktor. Bebeğimin bacak boyunda kısalık olduğunu söyledi bir hastalık belirtisi olabilirmış ama yanılma payınında olduğunu söyledi yanı hiç bişeyde olmaya bilirmiş sizden biride böyle bi durumla karşılaştımı hiç sonuç ne oldu doğumlarınızda