Canan06 ben sormadım canım arayıp rahatsız etmek istemedim çünkü durdurmayacak kadar şiddetli bir ağrı yok kuru bir ağrı sadece rahatsız ediyor o kadar birde pzt randevum var zaten hayırlısı bakalım gün yaklaştıkça ister istemez her ağrıyı sızıyı doğuma yoruyorum eşim de hadi hemen gidelim hastaneye belki doğum sancısıdır diyor ama tabi bu kadar az sancılı bir doğum sancısı olacağını zannetmediğim için hiç yeltenmiyorum bile :)