Arkadaşlar merhaba gebelikte mide ilacı kullanan var mı? Gaviscon Ya da Rennie değil ama.Hap olanları.Ben senelerdir mide ilacı kullanıyorum sabah aç karnına mide yanmam var.Hiç bir şurup fayda etmiyor.Gebe kalınca da devam etti doktorum B Grubu ilaç kullanabilirsin sakıncası yok dedi 2 ay kullandım.Ama vicdanım hiç rahat değil bebeğim Allahıma emanet.Gaviscon ve Rennieyi de denedim 4 5 gün çok kötüyüm hiç fayda etmiyor.