Osse deletedmom01 bende 34. Haftamdayım canım yavaş yavaş oluyor zaten bir an da tamamlayamıyor İnsan 😊
deletedmom01 Osse aynen 😊 tek eşim çalisiyor her ay ona gore aliyoruz allahim yardım ediyo bi sekilde 😊♥🙏
MUsa-ESraDursun lohusa sepetimden 2 tane gecelik aldim çok memmun kaldım kızlar hastanede gezmek için hangi terlikten alddiniz
Osse MUsa-ESraDursun canım ben şu internette vs sarılanlardan almadım tacla birlikte satıyorlar ya böyle beyaz çiçekli falan onları tercih etmedim sonrasında temizlemesi zor olur diye trenyoldan aldım normal zamanda da tatilde de giyebilirim diye
Sebla55 MUsa-ESraDursun ben gezerin kapalı beyaz terlıgınden aldm hastane için çiçeklide aldm ama onu hastanede gıymem pislenir evde gezerken gıyerım ☺