Semiha89 Arkadaşlar iyi akşamlar bu haftaya kadar iyi geldim cok şükür. Kanım düşmüş ve kendimi enerjim cok düşük hissediyorum uykum geliyor sık sık. Çalışıyorum rapor alsam mı diye düşünüyorum. Sizlerin nasıl gidiyor?
bdlry Semiha89 18.haftadayım hatta 19a girdik bugün itibariyle 1 haftadır hastayım bugün doktora gittim antibiyotik verdi doktor ona başladım 😔
Semiha89 bdlry geçmiş olsun neyiniz var? Benim enerjim yok baya yorgun hissediyorum kendimi masa basında çalışmama ragmen zorluyor rapor alıp almama konusunda kararsızım. Evde de sıkılırım diye korkuyorum.