Deletedmom05 hemşire her ay 6 kilo alcağını düsünüp öyle dedi heralde. Benimde en sinir olduğum şey aa kilo almışsın denmesi oluyor. Bende 5 aylığım 4 kilo aldım her zamanki şekilde besleniyorum fazla bişey yemiyorum ama alınıyo yani. O kadar çok alcağını düşünmüyorum biz kilo almışsın diyenlere sende almışsın diyelim😂